Venda llibre : 15€ (Contacteu 93.639.25.04). Import íntegre destinat a la Fundació Miquel Valls (ELA).

CIRCULAR BEQUES 2015-2016

CIRCULAR BEQUES 2014-2015

CIRCULAR BEQUES 2013-2014

CIRCULAR BEQUES 2012-2013

CIRCULAR BEQUES 2011-2012

EXPOSICIÓ SOM AIGUA

VENTADA 24 GENER 2.009

Com a conseqüència de la forta ventada que hi hagué el passat 24 de Gener del 2.009, tres dels arbres que teníem al jardí del pati han caigut ( eren tots tres cedres centenaris ).Un d’ells en la seva caiguda va danyar lleugerament la teulada del Parvulari. Es una llàstima que aquest arbres que han vist tantes i tantes generacions d’infants del nostre poble hagin hagut d’acabar així. La Fundació està gestionant una nova plantada d’arbres del mateix tipus per tal de recobrar poc a poc la plenitud que posseeix aquest espai.

CIRCULAR INFORMATIVA ALS PARES/MARES DELS FUTURS ALUMNES DEL PARVULARI BOSCH

Benvolguts pares i mares :

El motiu de la present és informar-vos que la FUNDACIÓ PRIVADA COL.LEGI BOSCH, anualment concedeix una beca d’estudis als nens i nenes de Begues, que estan matriculats al Col.legi Sant Lluís de Pla i Amell – Bosch gràcies al llegat que el Sr. Teodor Bosch i Estanca va deixar, per tal que podessin gaudir d’un ensenyament, ara ja fa més de cent anys.

Aquest present curs 2008/2009 la dotació ha estat de 650 € per alumne, al llarg de tot els curs escolar ( per a Parvuls 3, Parvuls 4 i Parvuls 5 ). Al marge d’aquests imports també s’està actualment becant a tots els cursos de Primària del Col.legi Sant Lluís.

Per l’obtenció de l’esmentada beca, és necessari d’acord amb els Estatuts de la propia Fundació, que l’ensenyament estigui fonamentat en els principis cristians, i que l’alumne/a a 31 de Desembre del 2.009 faci com a mínim tres anys consecutius que estigui empadronat /da a Begues.

Cas que finalment feu la inscripció del vostre/a fill/filla al Parvulari Bosch, el propi Col.legi Sant Lluís us farà arribar la sol.licitud de beca en iniciar-se el curs 2009/2010 ( mes de setembre ).

Restant a la vostra disposició per a qualsevol dubte o suggeriment a:

Telèfon: 93.639.25.04
     info@fundacio-bosch.net

Ben cordialment,

El Patronat

Fundació Privada Col·legi Bosch · Camí Ral, 13 · 08859 Begues (El Baix Llobregat) · Avís Legal · Crèdits Política Web